Je bent hier: HomeReservaties › Terreinreservaties outdoor

Interesse in een toffe en actieve tennisclub?

Word lid van T.C.O.

Ontdek onze stages, lessen ... van onze tennisschool.

Tennisschool

Terreinreservaties outdoor

De terreinreservatie van T.C.O. verloopt via tennisvlaanderen.be en is outdoor inbegrepen in het lidmaatschap.
Via onderstaande links kan je het reglement raadplegen of een handleiding vinden om een terrein te reserveren.

Vaste reservatie zomer voor leden (€ 25,-/u/T): aan te vragen bij secretariaat@tc-oudenaarde.be en betaling op rekening BE13 1430 6495 4739, p/a T.C.Oudenaarde vzw, Eindrieskaai 22 - 9700 Oudenaarde.

Info voor niet-leden = losse verhuur op 2 terreinen
Niet-leden moeten eerst een account aanmaken als niet-lid via www.tennisvlaanderen.be (via inloggen).
Daarna klik je op terrein en kan je onze club (T.C. Oudenaarde/8056) zoeken. Het is mogelijk om maximum 3 dagen op voorhand te reserveren en maximum 2 uur na elkaar. Bij een reservering moet je onmiddellijk betalen via Bancontact (€20/u/T).
Klik hier voor een instructievideo.

Problemen met of vragen over het systeem: communicatie@tc-oudenaarde.be

Beschikbare terreinen

• Fintro
  • D&M